Átmennél a földrajzérettségin? Feladatsorok és megoldások
Három hét múlva kezdődik a 2013-as tavaszi érettségi időszak: a fizika, a biológia és a kémia után most földrajzból ismételhetitek át az elmúlt évek feladatsorait.
Három hét múlva kezdődik a 2013-as tavaszi érettségi időszak: a fizika, a biológia és a kémia után most földrajzból ismételhetitek át az elmúlt évek feladatsorait.
Kedd délután a földrajzvizsgákkal folytatódott az idei őszi érettségi.
A középszintű szóbelikkel folytatódik a 2011-es érettségi időszak, földrajzból több mint 16 ezren vizsgáznak június 14. és 28. között. A legfontosabb tudnivalók, tételek és témakörök.
Valutaárfolyamokkal, a gazdasági szektorok szerepével, a Föld és a légkör szerkezetével foglalkozó feladat is volt az idei középszintű földrajzérettségin. Itt találjátok a közép- és az emelt szintű feladatsort, valamint a hivatalos megoldásokat.
Valutaárfolyamokkal, a gazdasági szektorok szerepével, a Föld és a légkör szerkezetével foglalkozó feladat is volt az idei középszintű földrajzérettségin. Itt nézhetitek át a feladatsor második részét, a megoldásokat holnap találjátok meg az eduline-on.
Csütörtök délután a földrajz írásbelivel folytatódott a 2011. májusi érettségi időszak, középszinten több mint 16 ezren, emelt szinten mindössze háromszázan vizsgáztak. Itt nézhetitek át a középszintű földrajzérettségi első, topográfiai részét. A megoldásokat holnap ellenőrizhetitek.
Valutaárfolyamokkal, a gazdasági szektorok szerepével, a Föld és a légkör szerkezetével foglalkozó feladat is van az idei középszintű földrajzérettségin. A diákoknak az energiabiztonságról és az atomenergia hasznosításáról is írniuk kell - ezt a témát egy HVG-cikk részlete alapján kell kidolgozniuk.
Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.